Terapeutické výkony

Ordinace dentální hygieny

Naše dentální hygienistky úzce spolupracují s ošetřujícím lékařem při léčbě zánětů dásní a parodontozy. Provádí:

• vstupní a kontrolní parodontologické vyšetření, včetně tzv. hygienických a gingiválnch indexů. Hygienické indexy slouží k sledování úrovně hygieny dutiny ústní, gingivální indexy sledují aktivitu zánětlivých procesů.

• motivaci pacienta k péči o vlastní chrup  – objasní příčiny vzniklého onemocnění a možnosti léčby

• instruktáž pacienta – naučí jak má pacient pečovat o svůj chrup, doporučí vhodné techniky a pomůcky.

• odstraňují zubní kámen a plak nad dásní

• speciálními nástroji a přístroji odstraňují zubní kámen a plak pod dásní a z parodontálních chobotů tzv. subgingivální kyretáž.

Kontakty

DENTAL IMAGE, s.r.o.
Stomatologické centrum Háje- přízemí
Kosmická 537, 149 00 Praha-Háje
Mobil:+420 608 956 530

Web: www.dental-image.cz

Smluvně sjednané pojišťovny

Ordinační doba

Den         Ordinační doba
Pondělí       8:00   - 19:00
Úterý         8:00   - 19:00
Středa       13:00  - 19:00
Čtvrtek  8:00   - 19:00
Pátek         8:00   - 13:00

Polední pauza - 12:00 - 12:30
Mimo ordinační hodiny po individuální domluvě.

Spojení metrem

Nacházíme se nedaleko od stanice metra C –Háje. Z metra je třeba použít  východ  směrem na Petrovice. Po výstupu z metra  odbočte vlevo směrem ke kinu Galaxie. U kina se otočte zády ke vchodu, po diagonále směrem vlevo  přejděte asfaltové hřiště které budete mít před sebou. (po pravé ruce máte čínskou restauraci a chovatelské potřeby) Na konci projděte mezi panelovými domy, za kterými se již nachází červená budova Stomatologického centra.

Doprava autem

parkování je možné na parkovišti Stomatologického centra. Jeďte autem po ulici Opatovská směrem na Petrovice. Před supermarketem LIDL na světelné křižovatce odbočte vlevo, hned první ulicí opět vlevo a ještě jednou vlevo, pak pokračujte až k červené budově Stomatologického centra, v jehož areálu zaparkujte. Zákaz vjezdu neplatí pro klienty Stomatologického centra.