Služby

Parodontologie se zabývá prevencí, diagnostikou a  léčbou zánětu dásní, parodontózy a  onemocnění týkajících se dásní a závěsného aparátu zubu. Příčinou vzniku zánětu dásní a parodontozy   je měkký povlak na zubech a dásních. Tento měkký povlak obsahuje vysoký počet bakterií, které vyvolávají zánět dásně. Bez bakterií a měkkého povlaku zánět nikdy sám o sobě vzniknout nemůže. Zánět dásní se projevuje krvácením dásní při čištění zubů či samovolným krvácením, oteklými a zarudlými dásněmi. Parodontoza vzniká po letech z neléčeného zánětu dásní. Je to dlouhodobě a bezbolestně probíhající zánět závěsného aparátu a kosti kolem zubů. Hlavními příznaky jsou: zápach z úst,  rozestupování zubů, obnažování krčků,  viklání zubů a nakonec dochází k  samovolnému uvolnění zubu ze zubního lůžka.

V oblasti parodontologie  nabízíme:
  • komplexní parodontologické vyšetření
  • stanovení léčebného plánu
  • iniciální terapii
  • komplexní terapii
  • udržovací terapii (recall)

Kontakty

DENTAL IMAGE, s.r.o.
Stomatologické centrum Háje- přízemí
Kosmická 537, 149 00 Praha-Háje
Mobil:+420 608 956 530

Web: www.dental-image.cz

Smluvně sjednané pojišťovny

Ordinační doba

Den         Ordinační doba
Pondělí       8:00   - 19:00
Úterý         8:00   - 19:00
Středa       13:00  - 19:00
Čtvrtek  8:00   - 19:00
Pátek         8:00   - 13:00

Polední pauza - 12:00 - 12:30
Mimo ordinační hodiny po individuální domluvě.

Spojení metrem

Nacházíme se nedaleko od stanice metra C –Háje. Z metra je třeba použít  východ  směrem na Petrovice. Po výstupu z metra  odbočte vlevo směrem ke kinu Galaxie. U kina se otočte zády ke vchodu, po diagonále směrem vlevo  přejděte asfaltové hřiště které budete mít před sebou. (po pravé ruce máte čínskou restauraci a chovatelské potřeby) Na konci projděte mezi panelovými domy, za kterými se již nachází červená budova Stomatologického centra.

Doprava autem

parkování je možné na parkovišti Stomatologického centra. Jeďte autem po ulici Opatovská směrem na Petrovice. Před supermarketem LIDL na světelné křižovatce odbočte vlevo, hned první ulicí opět vlevo a ještě jednou vlevo, pak pokračujte až k červené budově Stomatologického centra, v jehož areálu zaparkujte. Zákaz vjezdu neplatí pro klienty Stomatologického centra.